Askerlik ile ilgili merak ettiğiniz sorular, 23 Nisan 2014

Ulaştırma Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Eğitim Alayı Gaziemir İzmir

Ulaştırma Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Eğitim Alayı Gaziemir İzmir

Gaziemir Ulaştırma ve Personel okulu, Manisa/Alaşehir ile beraber ulaştırma sınıfı askerlerinin yetiştirildiği iki yerden birisidir. Kışlada uzun dönem erler ile birlikte, kısa dönem erler ve asteğmen aday öğrenciler de eğitim görmektedir.

Kışlaya Ulaşım

Kışlanın ulaşımı son derece kolaydır. Başka şehirden şehirler arası otobüsler ile gelecekler İzmir İl Terminalinde indikten sonra, firmaların ücretsiz Gaziemir servisine binmeleri gerekmektedir. Bir diğer ulaşım tercihi olarak Hava Yolunu önerebilirim. İzmir Adnan Menderes Hava Limanı ile Gaziemir Metro durağı arası sadece 10 dakikalık mesafede. Hava alanına indikten sonra ister metroya binersiniz ister taksi ile kışla önünde inebilirsiniz.

Ulaştırma Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Eğitim Alayı Gaziemir İzmir

Gelirken Yanınıza Almanız Gerekenler

Çok fazla eşya ile gelmenizi tavsiye etmiyorum. Kışla merkez kantininde ihtiyacınız her şey var ve fiyatlar çok uygun. Ayrıca orası İzmir, sıcaktır deyip kalın bir şeyler getirmeyi unutursanız pişman olabilirsiniz. Oldukça sert rüzgarlı bir havası vardır.

Sosyal Olanaklar

Kışla, sosyal olanaklar olarak bir çok kışlanın önündedir. Kışlar içerisinde Play Station Salonu(15 dakikası 50 Kuruş), Mado’nun ürünlerinin satıldığı pastahane, döner-köfte-hamburger yiyebileceğiniz kafeterya bulunmaktadır.(Buranın işletmesi özeldedir ve biraz pahalıdır) Bu kafeteryada ücretsiz Lig Tv yayını da yapılmaktadır. Kafetaryanın hemen yanında ise mescit bulunmakta. Buraya izin konusunda sıkıntı çıkmaz, fakat özellikle cuma günleri kapasite konusunda sıkıntı yaşanmakta. Bunun dışında tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz çok uygun fiyatlara satış yapan merkez kantin bulunmakta. Katılışınızı yapmadan önce unutmamanız gereken konulardan biri herhangi bir banka kartı ile kışlaya gelmenizdir. Çünkü nakit satış yasaklanmış durumda. Kışlanın içinde sadece Akbank’ın şubesi bulunmakta. askerlik.gen.tr

Bölükler Hakkında Bilgi

Gaziemir’de yer alan ulaştırma taburunda toplam 5 adet ulaştırma bölüğü vardır. Burada alınan acemilik eğitimi 30 ve 75 gün olarak değişmektedir. Ön lisans diploması var olanlar çavuş eğitimde görev almaktalar. askerlik.gen.tr

Ulaştırma sınıfı olup fakat araba kullanmayı hiç bilmiyorsanız ya da az biliyorsanız telaşlanmayın. İlle de şoför olacaksınız diye bir şart yok. Fakat şoförlüğünüz iyi ise bunu belirtmenizde fayda var. Kıtalarda şoförler oldukça rahattır. Sürekli ağır eşya taşıma görevleri olan yük aktarma alanlarından çalışacağınıza direksiyon sallamak daha az zahmetli ve zevkli bir iştir.

Çarşı İzinleri

Kışlada çarşı izinleri haftada 1 gün olarak planlanmıştır. Bu cumartesi veya pazar grubu olarak 2 grup şeklinde gerçekleşmekte. Fakat bazı özel durumlar sebebiyle çarşı izinleri iptal olabiliyor.

Çarşı izinlerinizde, nizamiye girişi ile metro durağının arasının oldukça yakın olması dolayısıyla 45 dakikalık bir sürede Kordon’a, Alsancak’a gidebilmeniz mümkün. Ayrıca kışla girişinde yer alan askeri ürünler satan dükkanlardan günlük-haftalık telefon kiralayabilir ya da kendi telefonunuzu emanete bırakabilirsiniz.(Kiralama ücreti günlük 1 tl)

Dağıtım Yerleri

Ulaştırma askerlerinin sabit bir dağıtım yeri yoktur. Çünkü Türkiye’deki her tabur, bölük, takımın ulaştırmacılara ihtiyacı vardır. Bu yüzden herhangi bir kolorduda paşanın şoförlüğü yapabileceğiniz gibi sadece ulaştırma takımı olan bir yerde yük aktarma elemanı olabilirsiniz. En çok ulaştırma sınıfı asker alım yapılan yerler ise ulaştırma taburlarının yer aldığı İstanbul/Metris, Ankara/Yenikent, Erzurum/Ilıca ve Diyarbakır’dır.

Etiketler:

Yorumlar

  1. mehmet kaynar diyor ki:

    komutanım benim oglum 93/1 tertip alaşehir ulaştırma alayında acemi asker dagıtım yeri ŞIRNAK güçlükonak çıktı şimdiye kadar doguya giden erbaşlar uçakla gidiyor deniliyordu benim oglum neden uçakla gitmiyor ben emekli bir babayım hani nerde bu devletin sözü sizden cevap bekliyorum

    1. admin diyor ki:

      Merhabalar
      En iyi bilgiyi oğlunuzun bağlı bulunduğu askerlik şubesinden alabilirsiniz…
      Sitemizin TSK ile bir bağlantısı yoktur. Askerlik görevi yapan ve askere gidecek olan arkadaşlarımızı bilgilendirmek üzerine kurulmuştur. Saygılar…

  2. emrah sarı diyor ki:

    91\3 giresun merkez nereye gönderdi acemi birligi acaba

  3. emrah sarı diyor ki:

    pardon yanlıs yazdım 93\1 giresun merkez nereye acemi birligi biliyormusunuz acaba

    1. admin diyor ki:

      Merhabalar
      Dağıtım sistemi bilgisayar ortamında otomatik olarak yapılmaktadır…

  4. Nermin şanlı diyor ki:

    abim orda yaptı
    1966/1
    o dönem şartlar çok zormuş eğitim alanına giderken günlük 10 kilometre yol gidiyoruz şimdikiler rahat askerlik yapıyorlar. Diyor

    TAHTA KURULARIYLA ÇOK MEŞHURDUR DEMİŞTİ AY İRENÇ :>

    Sabah 04.00 borusuyla kalkardık diyor şimdi mp3 le kalkıyorlarsa şaşırmam dedi :>

    Bizim dönemimizde trt 1 vardı gazinoya girip tv bile izleyemezdik dedi :>
    Anfileriyle çok meşhur ders programlarımız vardı derdi :>

    m38 4 x 4 jipler vardı derdi :>

    Kışı sert geçiyormuş köprüsü çok meşhur olup köprüden geçtinse sana geçti derdi :> hehehehehhehe

    o dönemden bu yana değişen fazla 1 şey olmasa gerek diyor tek değişen rahat askerlik yapmaları şuan için diyor ist izmir antalya bodrum marmaris tarafındakiler şuan sanırım rahat askerlik yapıyor olsa gerek diyor.

    saygılarımla nermin heşke bayanlarıda alsalar :>>>>>>>>

    1. hakan diyor ki:

      66/3 selam dede :) sorma valla neler çektik neler
      sabah kalk borusu o dönemde meşhurdu boru saat: 04:30 da çalardı 04:45 iştima 05:00 kahvaltı şayet karanavaya çıkıcak olanlar saat:04.00 da kaldırılırdı
      sabah iştiması için hazır olunur saat:05.15 10 kilometrelik eğitim alanına gidilirdi
      saat:06:00 iştima alınır eğitim için anfilere dağılım saati:06:30 ile 07:00 arasındaydı kışı berbat yazı eziyet su yoktu o dönem vardı itinayla kullanılırdı wc ye bile gidemezdik şartlar berbattı o dönem oraya giderken adres sorduğumuzda başka 1 yer yokmuydu burayı seçtiniz derlerdi sivil toplum askerleri ise torun bana ne getirdin teskere afferim derlerdi :)
      yazsam roman olur izmir/ gaziemir çok meşhurdur tahta kurularıyla kabuskasıyla kara şimşeği ile aç açı ile arazisiyle bizim dönem trt 1 vardı tek eğlencemiz videoydu oda kaçıp izleyebilirsek yeri ise fırıncıların olduğu yer kantine yakın olan neyse kardeş o anları hatırladımda hey gidi günler hey doğru şimdi askerlik rahat saygılarımla ok……. telefon etmek için 8 jeton alıp kuyruk 45 ile 75 kişi arkasına geçip tel edebilirsek ne ala :)

  5. refaettin güler diyor ki:

    slm admin uzman rbaş adayıyım 2012 2 dönem sürücü askeriyeden bilgi alamıyorum sizden herhangi bir alabilirmiyim suan eğitimde birileri varmı biz ne zaman alıncaz

    1. admin diyor ki:

      Merhabalar
      En sağlıklı bilgiyi size en yakın askerlik şubesinden alabilirsiniz…

  6. İbrahim Ethem TEL diyor ki:

    Merhabalar bende kısa dönem asker olarak ankara mebs okulundan sonra usta birliğim olan Gaziemir e geleceğim lakin gideceğim yer hakkında hiç bir bilgiye ulaşamadım. Şöyle Yazıyor tam kendisini yazıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    Esas Birliği: 3. KR. HVCL. A. HİZ. DES. TB. EMN. VE MHF. BL./ İZMİR GAZİEMİR
    KISA_DÖNEM ER
    PİYADE

  7. kalabalı diyor ki:

    sayın arkadaşlar neyin davasını yapıyorsunuz hepimiz yaptık bu askerliği kimsenin aklına gelmeyecek yerlede ulaştırmadan komadoya rüyanda görsen inanmazsın hayat tesadüflerle dolu arkadaşlar onlarca şehit verdik vatan birdir bölünemez hatta tim çavuşuydum şırnakta dağ komando olmadığı için jandarma komandoya gönderiyorlar haberiniz olsun vatan için gerekirse öleceksin arkadaş 3-5 çakala emanet etmektense

  8. YASİN diyor ki:

    merhaba admin ulaştırma uzm.erbaş lar nasıl eğitim sertmi en yakın zamanda ordayım cevabın için şimdiden teşekkürler

  9. muhammed diyor ki:

    slm ben kasımın 4ünde teslim olacam yer gaziemir ehliyet var ama araba kullanamıyorum 2 yıllık mezunum çavuş olarak a skerlik yapabiliyor muyum

    1. fırat diyor ki:

      selam kardeşim aynı yere düşmüşüz bende ön lisansım büyük ihtimal çavuş oluruz yada şoför facede ekle beni. f-ro-kartal@hotmail.com tabi benim yaş biraz almış başını eğitimde zorlancaz:)

      1. ADEM diyor ki:

        selamın aleykum bende ızmır gazıemır ulastırmaya dustum on lısans mezunuyum 9 kasımda teslımım 7sınde cıkacam yola 8 ınde ogle ızmırdeyım trabzondan gıdecek baska kımse yok mu bırader

    2. gencay diyor ki:

      slm bende 7 kasım 2013 te teslim olcam benimde izmir – gaziemir Ulaştırma Personel Okulu Ve Eğitim Merkez Komutanlığı bende orda yapcam umarım aynı bölükte oluruz…

  10. Recepp diyor ki:

    Selam 121.Jandarma Egitim ALay Komutanlığı Hatay Admin şofor adayı olarak gıdıyrum acemı bırlık kac gun suruyor birde hep doguya mı gonderıyor?

  11. faruk diyor ki:

    izmir gaziemirde kac gun acemilik yapılıyor yenı kanuna göre

  12. ŞafagınYasemini diyor ki:

    RABBİM Seni Korusun Askeriiimm .
    Sen Benım Rabbıme Actıgım Avuç İçimsin ..
    365 Gün Vatan İçin Gerisi Benım İçin :)

    Şafak : 345*

    - Şafak’Yasemin’Öztürk (.)

  13. hakan diyor ki:

    ASKERLİK ÇOK ŞEY ÖĞRETİR
    SAYGIYI SEVGİYİ AÇLIĞI VARLIĞI YOKLUĞU MUTLULUĞU HÜZÜNÜ HER ŞEYİ ASKERDE ÖĞRENİYOR KİŞİLER ASKERE GİTMEDEN 2 PAKET SİGARA İÇİYORDUM TAM TEZİSATLI KOŞARKEN ÖLÜYORDUM BIRAKTIM HALA İÇMİYORUM SİGARAYI BIRAKTIM NARGİLEYE BAŞLADIM :)

  14. ŞafagınYasemini diyor ki:

    İzmiree eLvedaa Ankaraa-Mamak ALdıı Askerimiiii :(
    İzmiri Daha Cok Sevmiştikk Bıızzzz ..
    unutuLmazsınn İzmirr Gaziemirr ♥

    Şafak : 295 ♥

  15. rustem diyor ki:

    merhabalar ben 4 ay önce muayene olup celp dönemi olarak 4 subat yazıyordu yoklama kagıdında ama bugun 19 martta gideceğimi söylediler gaziemir ulaştırma komutanlığı izmir oldu gideceğim yer neden subatta değilde martta yardımcı olur musunuz?

    1. cüneyt diyor ki:

      RUSTEM kardeş bende aynı sen gibiyim şubat 4 yazıyordu bugün öğrendim bende 19 martta gidicem İ zmir Gaziemir e kaçaklar filan çıkınca ortalığa o yüzden sallamışlar bizi 2 devre gidicez inş karşılaşırız orda eskişehirden selamlar

      1. rustem diyor ki:

        tşkler cüneyt kardeş anladım inş karşılaşırız

      2. orhan diyor ki:

        cuneyt merhaba ben orhan eskisehir den bende oraya gidiyorum

        1. cüneyt diyor ki:

          orhan kardeş tamam faceden ekle haberleşelim belki beraber gideriz Cüneyt Göktepe kapak resmimde atlı bi resim bulamazsan sen adresi ver ben ekliyim seni

    2. İbrahim diyor ki:

      Aynen benimde öyle oldu kardeşim kağıdımda 4 şubat yazıyordu sevk tarihi ama biraz önce e devletten girip baktığımda sevk tarihimin 19 mart olduğunu anladım benimde kafam karıştı hiç beklemıyordum böyle bir şey

  16. selcuk diyor ki:

    Komutanim allah izin verirse 7 subat itibariyle gazi emirde 1. Ulaştırma eğitimindey usta birligimin ankara yenikente dusme olasiligi varmi malatyaliyim ankara da ikametgah ediyorum …

  17. müslüm diyor ki:

    ben 94/1 gidiyorum acemi birliğim izmir gaziemir ulartırma ben askerliği doguda yapmak istiyorum acaba usta birliği doğu çıkma ihtimali nedir acaba ilginize tşekkürler

  18. orhan diyor ki:

    merhaba. bende şubat celp 2grup olarak geliyorum mart ta. 2 grup gelenlerin bi farkı var mi ?biz daha az mi acemi birliği kal caz şimdiden tsk ederim

  19. hasan diyor ki:

    6 şubatta ordayım önlisans mezunuyum hem araba ehliyetim var hemde gemi kaptanlığı bahriyeli bekliyordum izmire çıktım araba pek fazla kullanamıyorum çavuş olma olasılığı nedir yada usta birliginde bahriyeli olma olasılığı

  20. emirhan diyor ki:

    slm arkadaşlar bende nasip olursa 06.02.2014 de izmir gaziemir deyim herkese hayırlı teskereler

  21. Ömer OLCAY diyor ki:

    benim acemi birligim buraya düştü şanlıurfa’dan izmir’e gelecegim 9 şubat 2014′de teslim olacam benimle birlikte teslim olacak arkadaşlar varsa beni face’de eklesinler omerolcay63 @ hotmail . com

  22. murat diyor ki:

    slm bn bartından gidiyorum izmir Gaziemir de 8 subatta teslim olucam . bartından 7 sinde çıkıyorum ben gibi izmire giden varmi acaba. ulaştırma olarak gidiyorum usta birliği olarak neresi çıkar acaba? tertiplerim varsa yazsın.

    1. yasin diyor ki:

      kardeşim benım bende zonguldaktan izmir gazi emire ulaştırma olarak gidiyorum 541 365 40 57 bana ulaşmayı dene

  23. denizhan diyor ki:

    SLM BENDE ELAZIĞLIYIM BENDE 8 ŞUBATA TESLİM OLACCAM..

  24. hasim diyor ki:

    slmn ben kayseriden gidiyorum 20 martta orda olacagım başka giden varmı

  25. rshmi yavuz diyor ki:

    slm arkadaslar bende 7 şubatta izmir gaziemirdeyim inşallah.önlisans mezunuyum çavuş olarak mı yapacaz?ehliyetim var çok süper araba kullanıyorum nereye düşerim acaba?

  26. rahmi yavuz diyor ki:

    bem mersinden geliyorum başka giden varsa yazsın

  27. Abdullah dovancı diyor ki:

    Ben Bursa’dan gidiyorum başka giden varsa fareden eklesin

  28. cüneyt ve rüsteme cevap diyor ki:

    cüneyt ve rüstem siz devre kaybı olarak gideceksiniz ve 5 inci bölükte yapacaksınız acemiliğinizi

    1. cüneyt diyor ki:

      sen nerden biliyosun devre kaybı gittiğimi askerlik şubesi 5 celp olduğunu söyledi martta 2. dönem olmuş .devre kayıpları bu hafta gidiyor

  29. fatih diyor ki:

    benimde şubattı şimdi mart oldu aynen izmir gaziemir ulaştırma herkese selamlar görüşmek dileğiyle

  30. orhan diyor ki:

    b grubu devre kaybı değil. yoğunluk sebebi ile iki grup var mis.

  31. elif diyor ki:

    Benim nisanlim da İzmir gaziemire gitti dun teslim oldu 2.yada 3.bölükte olması gerekiyor fazla konusamadik ben onu çok merak ediyorum orayi bilen varsa bana anlatabilir mi onu çok merak ediyorum .

  32. özkan diyor ki:

    komutaqnım ben eml son sınıf ögrencisiyim okulda makina teknolojileri bölümü okuyorum duyduguma göre 2 yıllık makina okuyup makinacı subay olabiliyor muşuz biz izmir gazi emirdeki kışlada 2 yıllık direk geciş hakkımızı kullanarak tercih yapabiliyormuşuz mülakatları geçip okula yerleştikten sonra 2 yıl hem subaylık hemde makina üzerine egitimler alıp makinacı subay olarak mezun olup göreve başlıyormuşuz

  33. orhan diyor ki:

    elif şimdiden nişanlına hayırlı tezkereler. ben mart ta gitcem. çok arastirdim yakın bi arkadaşım da orda yaptı. rahat bi yermiş yakında sürekli konusursunuz tlf çok muş orda.

  34. Kürşat diyor ki:

    Merhaba öncelike sorum şu olacak.
    Kardeşim şuan acemi birliğini gaziemir ulaştırma da yapmakta ve çavuş olarak seçildi sizin de yukarıda yazdığınız gibi 30 gün acemilik yapacakmış.
    Çavuş bölüklerinden dağtımlar genel olarak hangi bölgelere yapılıyor yazabilir misiniz rica etsem.
    Teşekkürler.

  35. bugra diyor ki:

    Mersin’den giden mart 19

  36. Emel diyor ki:

    Merhaba oncelikli faydali bir site olmus elinize saglik. Nisanlim 7 subatta teslim oldu. Cavus eğitim bölüğündeymiş. Usta birliği ne zaman belli olur bilginiz var mıdır. Bir de haftaiçi gitsem görüş imkanım var mı

  37. kaan diyor ki:

    bana buranın telefon numarası lazım bilen biri varsa yazabilir mi lütfenn :)

    1. admin diyor ki:

      Merhaba
      Telefon numarası : 0 232 251 28 29

      1. kaan diyor ki:

        saolasın admi

  38. suat diyor ki:

    93/2 yim şafak 61 HERKESE NASİP OLUR ݧALLAH TESKERE BİTER TORUN

  39. orhan diyor ki:

    admin cevap verirsen sevinirim. ben mart 20 de ızmir de acemi birliğine katilcam. açık öğretim okuyorum. benim acemi ne kadar sürecek öğrenebilir mıyım. çünkü sınav yerini 7 mart a kadar değiştirmem gerekiyor. sinavlar 19-20nisan da. bir ay olursa acemi birliği ben ızmir de olmam sinava giremem. nerden bilgi alabilirim

    1. admin diyor ki:

      Merhaba
      En net bilgiyi katılacağınız acemi birliğini arayarak öğrenebilirsiniz.
      İzmir gaziemir Ulaştırma Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Telefon numarası : 0 232 251 28 29

      1. orhan diyor ki:

        admin mrhb . ben net bi bilgiye ulaşamıyorum . sınav yeri bildirmem içinde son günler artık. lütfen yardımcı olur musun cemi birliği kaç gün surecek :(

  40. ali diyor ki:

    merhaba öncelikle çok faydalı bir site olmuş.ben haftaiçiacemiliğini yapan arkadaşımı ziyaret edebilirmiyim kışla içine giriş izni varmıdır.Kan bağımız olmasada.yanımızda birşeyler getirebilirmiyiz?Admin şimdiden teşekkürler

    1. admin diyor ki:

      Merhaba
      Mesai saatleri içerisinde ziyaret etmeniz halinde problem çıkacağını zannetmiyorum.
      Yinede birliği arayıp ziyaret saatlerini öğrenebilirsiniz.

  41. faruk diyor ki:

    öncelikle çok faydalı bi site olmuş ellerinize sağlık.biz hafta içi arkadaşımızı görmeye glebilirmiyiz kışlaya giriş izni varmıdır

  42. NESLİHAN diyor ki:

    benim eşim 7 şubatta gitti Gaziemir ulaştırmaya 28 şubatta yemin töreni var dediler yalnız yemin töreninden sonra dağıtım izni mi olacak yoksa 2 günlüğüne çarşı izni mi verickler belli değil biletleri ona göre alıcm sizin bi bilginiz var mı acaba

  43. ayten diyor ki:

    2′NCİ OR. ULŞ. AĞIR OTO TB. K.LIĞI DİYARBAKIR
    Burayla bilgili sahibi olan var mi?

  44. ismail özgül diyor ki:

    arkadaşlar bende orda yaptım cok guzel bır yer sadece gazınoda ve kantın cok kalabalık oluyor sınema salonu felan hemsı var faceboook da var orda yemekde yersınız ulaştırma cavusluk bolgune dusen olursa egıtımlerı cok zor onu soyleyım sıze haberınız olsun sabah 5 de kaldırıyorlar ama genelde kıbrısa gonderıyor ulastırma olanları gerı kalanıda dogu yha yda ıc anadolu karadenız tarfına genelde dogu gonderıyor…

  45. ogün ük diyor ki:

    slm arkadaşlar bende 4 subat celp dönemi yazıyodu fakat marta almışlar allah izin verirse nevşehirden yola çıkıp 21 martta ordayım

  46. İsmail diyor ki:

    94/2 mayıs da askerim öğrenmek istediğim.
    Eğer şöför olamazsak farklı bir kulvara sokabilirlermi bizi?

  47. hasan diyor ki:

    ben düzceden seslenıyyorum hazıranın 20 izmir gaziemir ulaştırma personel okuluna gelecegımn ıns tek bılmek ıstedıgım 14 yasından berı araba kullanıyyorum b sınfı ehlıyyetım var sivilde ama kacak olarak otobus mınıbus kamyon kamyonet kullandım ufak arac söförlüğüm gayet iyidir rütbeli şöförü olursun dıyo şöförlüğümü bilenler acaba aslı astarı olurmu bu konu hakkında bılgı almak ıstıyyorum

    1. erhan diyor ki:

      rütbeli şoförü olmak sizin insiyatifinizde değil, orda seçim yapılır zaten, ama tabii ki öyle bir ihtimalde var. her şekilde askerde şoförlük iyi gibi gözüküyor, bizim karakolda 2 şoför vardı hiçbiriside nöbet falan tutmazdı, ama bazı yerlerde hem şoförlük yapıp hem nöbete gittiklerini biliyorum

  48. erman diyor ki:

    merabalar bi sorum olacak. ben 2.celp donemindeyim muayene olduğumda kağıtta 5.ayın 4ü sevk tarihi yazıyordu bende ona göre işimden ayrıldım özel hayatımı ona göre ayarladim fakat e devletten sevk tarihim 6.18.2014 yazıyor bu yüzden ortada kaldım bende izmir gaziemir ulaştırma egitim merk. de yapicam sorum şu. askerlik Şubesine gidip durumu izah etsem sevk tarihim erkene alınır mı askerlik Şubesi böyle bir insiyatife sahip mi yada bunun bir yolu var mı . teşekkürler arkadaslr

  49. Osman diyor ki:

    Mrblar arkadaslar ankaradan herkeze slm 94/2 askerim izmir gaziemir ulastirma…
    Buraya gelicek arkadaslara slm olsunnn yakinlarina ve ailelerine sabir diliyorum…

Yorum Yaz